Întrebări frecvente
Linkuri generale
De cât timp deja funcționează acest serviciu și cui îi este destinat?
Serviciul a luat naștere în anul 2011 în Republica Cehă. Este vorba de un for web pe care utilizatorii pot distribui experiența cu numerele de telefon, și anume atât cele sâcâitoare (îndeosebi telemarketingul, sondajele), cât și cele utile (de exemplu, curierul, autoritățile). Serviciul este destinat tuturor oamenilor care doresc să afle cui îi aparține un anumit număr de telefon și dacă apelul de pe acest număr merită să fie acceptat.
Ce pot afla utilizatorii despre numărul de pe care sunt apelați?
Utilizatorii pot afla evaluarea referitoare la numărul de telefon efectuată de către ceilalți oameni, interesul pentru numărul de telefon în ultimul an și, dacă posibil, și localizarea numărului de telefon (la liniile fixe).
Cum măsurăm frecvența de vizitare la numărul de telefon?
Este vorba de numărul de vizite ale paginii date. Accesul de pe un dispozitiv este luat în calcul doar o singură dată în fiecare zi. Încercăm ca frecvența de vizitare să nu fie influențată de accesul motoarelor de căutare, de aceea ar trebui să fie vorba de numărul de vizualizări ale paginii date doar de către vizitatori reali.
Cine creează baza de date și este asigurată autenticitatea comentariilor?
Baza de date a numerelor de telefon și a comentariilor o creează utilizatorii înșiși prin intermediul site-ului web.
Comentariile pot fi adăugate de către utilizatori înregistrați și anonim. La fel ca în orice discuție, nici pe site-ul nostru nu este posibilă garantarea 100% a credibilității comentariilor. De aceea ne rezervăm dreptul să ștergem comentariile sau chiar să și blocăm întreaga discuție legată de număr.
Fiecare utilizator are posibilitatea să dezactiveze imediat orice comentariu până în momentul în care moderatorii se vor ocupa de acesta. Este suficient să dai click pe Șterge în meniul care se află lângă fiecare comentariu. Utilizatorul este apoi redirecționat către un formular scurt unde le poate descrie moderatorilor în ce întrevede caracterul dăunător al comentariului.
Este forul moderat de cineva?
Forumul este parțial moderat. Pe site apar zilnic mii de comentarii, de aceea nu stă în posibilitățile noastre de a le controla pe toate. De aceea ne ocupăm mai ales de comentariile suspecte și sesizate.
Care sunt avantajele înregistrării la Call Insider
Înregistrarea la serviciul Call Insider este gratuită. Prin crearea contului obțineți imediat câteva avantaje:
- Mai puțină publicitate.
- Rezumatul evaluărilor proprii pe care le puteți edita și șterge.
- Posibilitatea de a vă seta primirea atenționărilor, dacă cineva răspunde la comentariul dumneavoastră.
- În momentul adăugării comentariului, nu mai trebuie să completați reCaptch-ul (protecția contra bot-urilor SPAM).
- Posibilitatea de a adăuga zilnic mai multe comentarii.
- Sesizarea mai simplă a comentariilor nocive.
Întrebări legate de evaluare
Comentariul meu a dispărut de pe for sau a fost modificat, de ce?
Comentariile le modificăm și le ștergem din următoarele motive:
- Obținem informația că, comentariul în cauză conține semne de acțiune abuzivă și această acțiune poate fi evaluată în baza gradului general de informare.
- Obținem informația că, comentariul dat conține date cu caracter personal potrivit Legii privind protecția datelor cu caracter personal (GDPR).
- Obținem informația că, comentariul este vulgar sau ofensator.
- Vom obține cerere de la poliție pentru ștergerea comentariului.
- Vom obține hotărâre judecătorească referitor la ștergerea comentariului.
Cum pot anunța un comentariu cu defect?
Fiecare utilizator are posibilitatea să dezactiveze imediat orice comentariu până în momentul în care moderatorii se vor ocupa de acesta. Este suficient să dai click pe Șterge în meniul care se află lângă fiecare comentariu. Utilizatorul este apoi redirecționat către un formular scurt unde le poate descrie moderatorilor în ce întrevede caracterul dăunător al comentariului. Procesarea acestei cereri durează de regulă aproape o săptămână. Apoi utilizatorul obține o înștiințare despre cum au procedat moderatorii cu comentariul dat.
Ce trebuie să fac dacă vreau să șterg comentariul legat de numărul de telefon?
În cazul în care comentariul conține expresii denigratoare sau fapte care pot fi în general considerate mincinoase, te rugăm să ne informezi prin intermediul e-mailului callinsider.ro @ sau prin corespondență pe adresa:
P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Praga 13
Republica CehăÎn cazul în care este în general evident că, contribuția dată nu se bazează pe adevăr sau este denigratoare, va fi înlăturată. În celelalte cazuri te rugăm să contactezi poliția care trebuie să investigheze dacă comentariile au caracter în contradicție cu legea. Operatorul forumului va oferi întreaga cooperare în cursul clarificării caracterului contra legii al contribuțiilor date. În momentul în care poliția sau tribunalul ne somează să înlăturăm comentariul, vom face așa fără întârziere.
Comentariul a fost șters, dar tot mai apare în rezultatele căutării. De ce?
Google și alte motoare de căutare (Bing, Yandex, …) au memorie proprie, așa că nu afișează pasajul de pe pagina care ar corespunde întotdeauna 100% realității. S-ar putea să dureze o anumită perioadă până ce motorul de căutare pre-indexează conținutul și afișează pasajul de pe pagină. De regulă, este vorba de săptămâni, excepțional, poate dura și luni întregi.
Îmi puteți furniza adresa IP sau ceva informații despre autorul comentariului?
Pentru noi este foarte importantă calitatea forumului, de aceea încercăm ca, ideal, nimeni să nu aibă nevoie de informații despre autorul comentariului. Însă se poate întâmpla că pe site apare un comentariu care ar putea fi în contradicție cu legea. Într-un astfel de caz te rugăm să contactezi poliția căreia îi vom furniza toată cooperarea pentru clarificarea originii comentariului.
Majoritatea preponderentă a comentariilor este adăugată anonim. Într-un astfel de caz nu dispunem nici de numele și nici de adresa de e-mail a autorului comentariului.
Cine răspunde pentru conținutul contribuțiilor?
Pentru conținutul comentariilor răspund întotdeauna exclusiv utilizatorii care au postat pe forum comentariul dat. În cazul publicării comentariului, utilizatorii se obligă să respecte Condițiile pentru adăugarea comentariilor. În cazul în care suntem informați demonstrabil despre conținutul ilegal al comentariului, ne asumăm obligația să înlăturăm comentariul dat într-un timp cât mai scurt.
Se află la dispoziție API?
Din păcate, API nu este furnizat cu serviciul și nu planificăm acest lucru nici în viitor.
Ce trebuie să fac în cazul în care numărul meu de telefon se află, contrar voinței mele, pe acest website?
În cazul în care constați că pe acest site web se afișează numărul tău de telefon, poți cere ca noi să-l înlăturăm prin intermediul e-mailului callinsider.ro @ sau prin corespondență pe adresa:
P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Praga 13
Republica CehăNe rezervăm dreptul de a vă cere să prezentați documentele care dovedesc că numărul de telefon vă aparține tocmai dumneavoastră.
Am introdus un număr de telefon valid, dar sistemul l-a respins ca fiind inexistent. Ce trebuie să fac?
Aţi introdus numărul de telefon într-un format greşit. Însă dacă sunteţi convins că numărul este corect atunci scrieţi-ne la callinsider.ro @ . Încercăm să reparăm eroarea.
De ce sunt unele comentarii ascunse?
În momentul în care obținem cererea pentru înlăturarea comentariului, comentariul devine automat ilizibil până în momentul în care evaluăm definitiv cererea dată. Procedăm așa pentru a face cât mai rapid inaccesibile comentariile care ar putea conține date cu caracter personal sau care pot fi, de exemplu, răuvoitoare.
De ce nu pot sesiza comentariul?
În cazul în care am evaluat cererea ca fiind nefondată, nu permitem sesizarea repetată a aceluiași comentariu până la expirarea limitei de timp. În cazul în care insistați asupra înlăturării, ne puteți contacta prin intermediul adresei de e-mail callinsider.ro @ sau prin poștă pe adresa:
P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Praga 13
Republica CehăCe înseamnă informația „profil verificat“?
Informațiile despre numerele de telefon le colectăm de la utilizatori, dar și din surse accesibile public. Un număr obținut în această modalitate este numit „profil verificat“. Cu toate că ne străduim să verificăm aceste informații și să le actualizăm periodic, se poate întâmpla că această informați este învechită sau inexactă. În cazul în care constatați orice inexactitate la profilurile verificate, vom aprecia faptul dacă luați legătura cu noi.