Atacuri informatice prin SMS. Infractorii...
Dispeceratul Naţional de Securitate Cibernetică (DNSC) avertizează în legătură cu o serie de atacuri informatice care se folosesc de identitatea vizuală a Companiei Naţionale Poşta Română, scrie Agerpres.
București este capitala României. Este cel mai populat oraș și cel mai important centru industrial și comercial al țării. Populația stabilă de 1.883.425 de locuitori face ca Bucureștiul să fie printre marile orașe din Uniunea Europeană. Conform unor estimări ce iau în considerare persoanele fără domiciliu în oraș, sau în tranzit, Bucureștiul adună zilnic peste trei milioane de oameni, iar în viitor acest număr este estimat că va depăși patru milioane.... Afișează mai multe La acestea se adaugă faptul că localitățile din preajma orașului, care vor face parte din viitoarea Zonă Metropolitană, însumează o populație de aproximativ 430.000 de locuitori.Prima mențiune a localității apare în 1459, în timpul celei de-a doua domnii a lui Vlad Țepeș. În 1862 devine capitala Principatelor Unite. De atunci a suferit schimbări continue, devenind centrul scenei artistice, culturale și mass-media românești. Arhitectura elegantă...
Dispeceratul Naţional de Securitate Cibernetică (DNSC) avertizează în legătură cu o serie de atacuri informatice care se folosesc de identitatea vizuală a Companiei Naţionale Poşta Română, scrie Agerpres.
Un nou tip de fraudă a fost descoperit în România. De data aceasta, atacurile au loc prin mesaje text, iar scopul este sustragerea datelor personale sau a fondurilor din conturile bancare. De regulă, mesajele stârnesc curiozitatea sau panica și vă îndeamnă să instalați aplicații rău intenționate sau...
Înregistrarea la serviciul Call Insider este gratuită. Prin crearea contului obțineți imediat câteva avantaje:
Comentariile le modificăm și le ștergem din următoarele motive:
Fiecare utilizator are posibilitatea să dezactiveze imediat orice comentariu până în momentul în care moderatorii se vor ocupa de acesta. Este suficient să dai click pe Șterge în meniul care se află lângă fiecare comentariu. Utilizatorul este apoi redirecționat către un formular scurt unde le poate descrie moderatorilor în ce întrevede caracterul dăunător al comentariului. Procesarea acestei cereri durează de regulă aproape o săptămână. Apoi utilizatorul obține o înștiințare despre cum au procedat moderatorii cu comentariul dat.
Ce experiență ai cu acest număr de telefon?