Insistent și periculos
+40 374 101 636
Prin click pe butonul de mai jos, treceți în formularul pentru crearea profilului verificat (alocarea proprietarului la numărul de telefon).
Ce experiență ai cu acest număr de telefon?
Sugestii pentru articole
Noi fraude în numele Poștei Române. SMS-uri...
În ultima perioadă a luat avânt un nou val de fraude în numele Poștei Române. Aceste noi metode, prin SMS sau e-mail, sunt practicate de hackeri și atentează la conturile și la datele personale ale utilizatorilor de internet.
Val de sesizări la Poștă: Noua înșelăciune...
Poșta Română a atenționat vineri că se confruntă cu un val de sesizări din partea cetățenilor aflați în pericolul de a cădea victime ale infractorilor cibernetici.
S-ar putea să te intereseze
Comentariul meu a dispărut de pe for sau a fost modificat, de ce?
Comentariile le modificăm și le ștergem din următoarele motive:
- Obținem informația că, comentariul în cauză conține semne de acțiune abuzivă și această acțiune poate fi evaluată în baza gradului general de informare.
- Obținem informația că, comentariul dat conține date cu caracter personal potrivit Legii privind protecția datelor cu caracter personal (GDPR).
- Obținem informația că, comentariul este vulgar sau ofensator.
- Vom obține cerere de la poliție pentru ștergerea comentariului.
- Vom obține hotărâre judecătorească referitor la ștergerea comentariului.
Cum pot anunța un comentariu cu defect?
Fiecare utilizator are posibilitatea să dezactiveze imediat orice comentariu până în momentul în care moderatorii se vor ocupa de acesta. Este suficient să dai click pe Șterge în meniul care se află lângă fiecare comentariu. Utilizatorul este apoi redirecționat către un formular scurt unde le poate descrie moderatorilor în ce întrevede caracterul dăunător al comentariului. Procesarea acestei cereri durează de regulă aproape o săptămână. Apoi utilizatorul obține o înștiințare despre cum au procedat moderatorii cu comentariul dat.
Comentariul a fost șters, dar tot mai apare în rezultatele căutării. De ce?
Google și alte motoare de căutare (Bing, Yandex, …) au memorie proprie, așa că nu afișează pasajul de pe pagina care ar corespunde întotdeauna 100% realității. S-ar putea să dureze o anumită perioadă până ce motorul de căutare pre-indexează conținutul și afișează pasajul de pe pagină. De regulă, este vorba de săptămâni, excepțional, poate dura și luni întregi.
Comentarii