Au mai multe numere, difera doar ultima cifra, nu raspundeti, este un scam
+40 374 747 230
Prin click pe butonul de mai jos, treceți în formularul pentru crearea profilului verificat (alocarea proprietarului la numărul de telefon).
Ce experiență ai cu acest număr de telefon?
Sugestii pentru articole
Atac cibernetic la supermarket. Hackerii...
Atac cibernetic la una dintre cele mai importante rețele europene de supermarketuri, cu magazine și în România. Sunt vizați clienții cărora le sunt furate datele personale. Infractorii cibernetici vizează, mai nou, marile rețele de retail care colectează date ale clienților. În bazele de date ale acestor...
Alertă pentru clienții Auchan din Franța:...
Incidentul afectează peste 500.000 de persoane, potrivit unui purtător de cuvânt al Auchan. Compania a subliniat că datele bancare, parolele și codurile PIN nu au fost compromise. Incidentul afectează peste 500.000 de clienți Auchan din Franța Conform unui e-mail trimis clienților în dimineața zilei...
S-ar putea să te intereseze
De cât timp deja funcționează acest serviciu și cui îi este destinat?
Serviciul a luat naștere în anul 2011 în Republica Cehă. Este vorba de un for web pe care utilizatorii pot distribui experiența cu numerele de telefon, și anume atât cele sâcâitoare (îndeosebi telemarketingul, sondajele), cât și cele utile (de exemplu, curierul, autoritățile). Serviciul este destinat tuturor oamenilor care doresc să afle cui îi aparține un anumit număr de telefon 0374747230 și dacă apelul de pe acest număr merită să fie acceptat.
Ce pot afla utilizatorii despre numărul de pe care sunt apelați?
Utilizatorii pot afla evaluarea referitoare la numărul de telefon 0374747230 efectuată de către ceilalți oameni, interesul pentru numărul de telefon în ultimul an și, dacă posibil, și localizarea numărului de telefon (la liniile fixe).
Cum măsurăm frecvența de vizitare la numărul de telefon?
Este vorba de numărul de vizite ale paginii date. Accesul de pe un dispozitiv este luat în calcul doar o singură dată în fiecare zi. Încercăm ca frecvența de vizitare să nu fie influențată de accesul motoarelor de căutare, de aceea ar trebui să fie vorba de numărul de vizualizări ale paginii date doar de către vizitatori reali.
Comentarii