Phishing actualizare date digi cica
+40 770 068 055
Prin click pe butonul de mai jos, treceți în formularul pentru crearea profilului verificat (alocarea proprietarului la numărul de telefon).
Ce experiență ai cu acest număr de telefon?
Sugestii pentru articole
Număr de urgenţă 114. Care este diferenţa...
Ministerul Comunicaţiilor a pus în dezbatere un proiect legislativ care prevede introducerea unui nou număr de urgenţă – 114. Potrivit proiectului normativ, publicat pe site-ul ministerului, la numărul de urgenţă 114 se vor transmite automat date de localizare a telefonului mobil.
Cele mai întâlnite tipuri de înșelătorii...
Centrul European Cybercrime din cadrul Europol şi Federaţia Europeană a Băncilor lansează, în perioada 17 - 23 octombrie, o campanie de prevenire a celor mai întâlnite şapte tipuri de fraude în mediul online.
S-ar putea să te intereseze
Care sunt avantajele înregistrării la Call Insider
Înregistrarea la serviciul Call Insider este gratuită. Prin crearea contului obțineți imediat câteva avantaje:
- Mai puțină publicitate.
- Rezumatul evaluărilor proprii pe care le puteți edita și șterge.
- Posibilitatea de a vă seta primirea atenționărilor, dacă cineva răspunde la comentariul dumneavoastră.
- În momentul adăugării comentariului, nu mai trebuie să completați reCaptch-ul (protecția contra bot-urilor SPAM).
- Posibilitatea de a adăuga zilnic mai multe comentarii.
- Sesizarea mai simplă a comentariilor nocive.
Comentariul meu a dispărut de pe for sau a fost modificat, de ce?
Comentariile le modificăm și le ștergem din următoarele motive:
- Obținem informația că, comentariul în cauză conține semne de acțiune abuzivă și această acțiune poate fi evaluată în baza gradului general de informare.
- Obținem informația că, comentariul dat conține date cu caracter personal potrivit Legii privind protecția datelor cu caracter personal (GDPR).
- Obținem informația că, comentariul este vulgar sau ofensator.
- Vom obține cerere de la poliție pentru ștergerea comentariului.
- Vom obține hotărâre judecătorească referitor la ștergerea comentariului.
Cum pot anunța un comentariu cu defect?
Fiecare utilizator are posibilitatea să dezactiveze imediat orice comentariu până în momentul în care moderatorii se vor ocupa de acesta. Este suficient să dai click pe Șterge în meniul care se află lângă fiecare comentariu. Utilizatorul este apoi redirecționat către un formular scurt unde le poate descrie moderatorilor în ce întrevede caracterul dăunător al comentariului. Procesarea acestei cereri durează de regulă aproape o săptămână. Apoi utilizatorul obține o înștiințare despre cum au procedat moderatorii cu comentariul dat.
Comentarii